CRYPTO İLE GÜÇLER ARTIYOR

Facebook'un ana uygulamalarından biri olan Instagram gibi hikaye merkezli platformlara uzanan bir içerikle, içeriklerin geleceği ve çevrimiçi deneyimlerin paylaşılmasıyla ilgili bir 2018'den sonra, temel olarak değiştiriliyor. Peki, katalizörler kimler? Mikro video ve merkezi olmayan platformlar…

Douyin 

Douyin, güçlü düzenleme yeteneklerine, gelişmiş kullanıcı merkezli deneyimlere ve virüs içeriğine sahip kısa video uygulamasıdır.

Canlı akış, Çin'de milyarlarca dolarlık YY, Huya, Momo ve Bilibili para ödülü ile daha da gelişmiştir. Bu dersler canlı akış ve mikro video uygulamaları kripto ile eşleştiriliyor. Canlı akış uygulaması Live.me ve kısa video uygulaması Cheez, Contentos Blockchain'i entegre eden ilk iki uygulamadır. Contentos, Binance Labs tarafından desteklenmektedir.  Uygulamalardaki içerik ve kullanıcı deneyimlerinin geleceği iyi bir şekilde dağıtılmıştır. Contentos’un web sitesi ve beyaz kağıdına verdiği önem kesin. Günlük aktif kullanıcılar açısından, Live.me ve Cheez ağları ile ortaklıklar önemlidir. ByteDance gibi şirketler uygulama içi inovasyonun geleceğine öncülük ederken ve Facebook'un uygulama öyküleri, kullanıcıların oluşturdukları yeni bir içerik dalgası gibi görünürken, tüketicilerin dijital varlıkların yeni pazarlama yatırım getirisine nasıl yol açabileceğine dair teşviklerinin olduğu platformlardır. Pekin merkezli Contentos'un CEO'su ve kurucusu Mick Tsai, Cheetah Mobile ile güçlü bağları var. Contentos'un (COS) B2B ortaklıkları, içerik altyapısı bağlamında bir token teşviki etrafında birleştiren LiveMe, Cheez, PhotoGrid ve diğer içerik platformlarının olduğu ademi merkeziyetçiliğin geleceğine işaret etmektedir. Çevrimiçi görevleri tamamlayarak kripto kazanmak, dijital varlıkların değer teklifinin temelini oluşturuyor. Daha genç internet kullanıcıları için, kripto entegrasyonuna sahip video merkezli uygulamalar, tercihleriyle daha fazla senkronize edilir. Viral içerik harikadır, ancak dijital varlıkları kazanmak daha iyi olabilir. İçeriğin serbestçe üretilebildiği, telif hakkının doğrulandığı, dağıtıldığı ve aktarıldığı ve değer ve hakların kullanıcılara iade edileceği yerlerde, merkezi olmayan bir küresel içerik ekosistemi olarak Contentos, hedefinde yalnız değildir. Çevrimiçi uygulamalar ve kullanıcı deneyimlerinin geleceği için ana akımlara yönelme eğilimi bulunmaktadır. 

 

Kaynak: Tıklayınız