EK GELİR Mİ ELDE ETMEK İSTİYORSUNUZ? - AMAZON

Amazon Marketplace, çevrimiçi perakendeciler için en tanınmış pazarlama kanallarından biridir. Amazon Marketplace'teki ürünleri listelemek için satıcıların bir hesap açması ve Amazon’a bir ürün feed'i göndermesi gerekmektedir. Amazon Pazarı'nda dünya çapında milyonlarca üçüncü taraf satıcı vardır ve bu da Amazon’un toplam satışlarının % 50'sinden fazlasını oluşturur. Amazon'da satmak için yapmanız gereken ilk kararlardan biri, Amazon tarafından Tam Doldurma (FBA) kullanmanız mı, yoksa evinizde (veya bir servisle) gerçekleşmesini sağlamaktır. FBA kullanmak, satışlarınızı ve gerçekleştirme verimliliğinizi önemli ölçüde etkileyebilir, ancak FBA çevrimiçi mağazanız için iyi bir seçim olmayabilir. Amazon satıcıları bir Profesyonel veya Bireysel satış planı arasında seçim yapabilir. Bireysel satıcılar, Amazon'da satılan her bir ürün için 0,99 ABD doları öder ve yalnızca ayda 40'a kadar listeleme / satış desteği sunmaktadır. Profesyonel satıcılar ayda 39.99 dolar ödüyorlar, ancak sınırsız sayıda ürün satabiliyorlar. Satışlarınızı artırmak için satın al kutusunu kazanın. Bir alıcı bir arama yaptığında, birkaç sonuç ortaya çıkar. Alıcı, sonuçlardan birine tıkladığında, gelen sayfa satın alma kutusudur. Amazon'a göre, tüm satışların % 78'inden fazlası, satın alma kutusundan yapılmaktadır. Tüm siparişleri 1 iş günü içinde gönderin ve takip bilgilerini girin. Amazon, tüm ürünler için kullanım süresini belirtmenizi ve bu beklentiyi karşılamanızı gerektirir. Bunu yapmamak, özellikli satıcı durumunu kaybetmenize ve hatta hesabınızı kaybetmenize yol açabilir. Ürünleri doğru şekilde tanımlayın. Teslim ettiğiniz ürün ile listenizde tanımladığınız ürün arasında en ufak bir fark bile varsa müşteriler fark edecektir. Bu geri dönüş, olumsuz geri bildirim ve hesap askıya alınma uyarılarına yol açacaktır. Ücretlerinizi azaltmak ve kar marjlarını artırmak için nispeten yüksek Ortalama Satış Fiyatı (ASP) bulundurun.

Guides: Tıkla

Step by Step: Tıkla